Web-Designer
N@v!d
درباره وبلاگ


__ __ تبادل لينك با سايت ها به منظور افزايش ترافيك وبلاگ __ ___ دانلود نرم افزارهاي طراحي سايت و افزايش ترافيك وبلاگ ___ ___ ثبت دامين يا دامنه كوتاه كاملاً رايگان ____ ____ ثبت وبلاگ در سايت هاي افزايش بازديد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : Navid

 

ثبت نام

 

راهنـمـــــــــــــا


 

BESTRANK.IR

کار بسیار راحت بوده و نیاز به وقت گذاشتن ندارد فقط یکبار با دقت  راهنما رو بخونید .

تنها کافی است ثبت نام کنید

سپس با ایمیل و پسورد خود وارد سایت شوید . شما وارد کنترل پنل خود شدید

(اگر با دامنه www.bestrank.us وارد سایت شدید همین الان در آدرس بار  دامنه www.bestrank.ir  را وارد کنید و برای استفاده از سایت فقط از این آدرس استفاده کنید.)

 در کنترل پنل خود میتوانید سایتی را که می خواهید افزایش بازدید داشته باشد را اضافه کنید این سایت باید تایید شود (در صورتی که سایت شما مغایر با قوانین سایت نباشد حتما تایید خواهد شد)
بعد از تایید شدن سایت ، شما در گردش اتوماتیک قرار میگیرید و بازدید از سایت شما به صورت کاملا باور نکردنی و سریع شروع خواهد شد . اصلا تعجب نکنید بله این آمار سایت شماست

تبریک میگم شما از هم اکنون شاهد افزایش سریع رتبه خود در الکسا خواهید بود(امتحانش ضرر نداره ولی اگر امتحان کردید پایه ثابت سایت بست رنک خواهید شد فقط صبور باشید)

 یادتان باشد شما 200 بازدیدکننده رایگان دارید . وروزانه تا 000 100 بازدید میتوانید داشته باشید و این مقدار بازدید بستگی به امتیاز شما خواهد داشت ( تاکید میکنیم تعداد بازدید شما در روز به امتیازتون بستگی داره و مجددا تکرار میکنم بازدیدها کاملا قانونی  واقعی است)

خوب برای کسب امتیاز چه باید کرد؟

شما سه راه دارید

راه اول :

 برای افزایش بازدیدکنندگان خود باید بر روی دگمه شروع بازدید اتوماتیک کلیک کنید (این دکمه دراخل پنل کاربردی شما می باشد دقت کنید) پس از کلید پنجره ای با نام بازدید اتوماتیک باز خواهد شد و آن پنجره را باز بگذارید تا اتوماتیک بازدیدکند تا امتیاز کسب کنید مابقی کارها رو  به ما بسپارید  پس بعد از شروع بازدید همزمان بازدید از سایت شما شروع خواهد شد تا زمانیکه شما بازدید انجام خواهید داد  و پس از اتمام امتیاز شما   بازدید ها قطع خواهد شد(تکرار میکنم بازدیدها کاملا واقعی  و قانونی است) لازم به ذکر است در بازدید اتوماتیک تعداد پنجره را با توجه به سرعت اینترنتی که استفاده میکنید انتخاب کنید .

راه دوم : 

خرید بازدید راه دیگری است که شما برای افزایش بازدید دارید . شاید تا به حال برای افزایش بازدید و رنکینگ سایت خود هزینه ی بسیاری کرده و نتیجه نگرفته باشید شاید تا به حال وقت بسیاری برای افزایش بازدید و رتبه خود صرف کرده ویا نتیجه نگرفته یا بهبود جزئی حاصل شده و شاید ... موفقیت هر مدیر سایتی رو میشه از روی بازدید اون سایت و رتبه اون سایت در الکسا فهمید و ما بهترین روش را به شما پیشنهاد میکنیم :

به مدیرانی که میخواهند با سایت های بزرگ رقابت کنند

به مدیرانی که میخواهند کمترین هزینه را صرف کنند

به مدیرانی که میخواهند زمان را به خدمت بگیرند

به مدیرانی که فرصت محدودی دارند

به مدیرانی که خواهانه   افزایش سریع بازدید  سایت خودشون  از روزانه 20 بازدید به بیش از 10000 بازدید طی مدت یک روز  هستند

به مدیرانی که رتبه الکسا براشون اهمیت داره و میخواهند کمتر از یک ماه به رتبه دلخواهشون برسند

به مدیرانی که به تازگی سایت یا وبلاگ یا فروشگاه خودشون رو راه اندازی کردند

به مدیرانی که بعد از مدت زمان طولانی هنوز نتونستند اون شرایط دلخواه رو پیدا کنند

به نمودار سایت ما توی الکسا یه نگاهی بندازین و ببین ظرف کمترین زمان چه پیشرفتی داشته

 شما مقدار بازدیدی که نیاز دارید در ماه داشته باشید راخریداری خواهید کرد و این بازدیدها را به سایت خود اختصاص خواهید داد هر چقدر تعداد بازدید بیشتری در ماه داشته باشید سیر سعودی شما در الکسا بیشتر و سریعتر خواهد بود مدیریت بازدید نیز با توجه به بازدید خریداری شده در اختیار خود شما خواهد بود.تعرفه قیمتها بسیار پایین و بدون هیچگونه تخفیف میباشد .

راه سوم:

این راه را به همه پیشنهاد میکنم چه افرادی که راه اول را انتخاب کرده اند و چه افرادی که راه دوم را انتخاب کرده اند

این کار بازدید دائمی شما را تضمین خواهد کرد شما با درج بنرهای (بنرهای ارجاع که ما در سایت قرار داده ایم) بست رنک در سایت خودتون بازدید دائمی خودتون رو تضمین خواهید کرد به دو دلیل اول اینکه افرادی که بنرهای مارو درصفحه اول  سایتهای خودشون قرار میدهند 2000 بازدید رایگان در ماه دریافت خوهند کرد بدون  هیچ قید و شرطی و دوم هر لینکی که از سایت شما به سایت بست رنک وارد شده و بازدید انجام دهد 10% از بازدیدهای او برای همیشه از آن شما خواهد بود  این مقدار بازدید و اشخاصی که از سایت شما وارد سایت بست رنک خواهند شد و امتیاز پاداش شما همگی در پنل مدیریت شما موجوده و شما میتونید روی اون بازدیدها مدیریت کنید و شرایط رو برای افزایش بازدید فراهم تر کنید. با ما بهترین رتبه  رو تجربه خواهید کرد. فقط بعد از درج بنر در صفحه اول سایتتون حتما به ما اطلاع دهید.

تذکر چند نکته ضروری هست

  • اول اینکه به شما اجازه بازدید از سایت خودتون داده نشده  یعنی هیچ کسی توی بازدید اتوماتیک از سایت خودش بازدیدی نمیکنه چون تاثیری تو بهبود رتبه شما نداره
  • دوم شما حتما باید آدرس سبکترین صفحه سایتتون رو درج کنید این به نفع شماست صفحاتی چون صفحه ثبت نام و یا صفحه تبلیغاتی شما که بدون عکس و یا مطلب با حجم زیا د باشه . باز هم تاکید میکنم نیاز نیست آدرس صفحه اول رو درج کنید . اگر صفحه ای از سایت که شما درج میکنید سنگین باشه سایت شما تایید نمیشه
  • سوم افرادی که بازدید خریداری میکنن امتیاز رو باید به سایتشون اختصاص بدهند البته این موارد رو با عضو شدن داخل پنل مدیریت به راحتی لمس خواهید کرد.
  • چهارم اینکه هر مشکلی داشتین کافیه یک ایمیل به ما بزنید ما خوشحال میشیم پاسخگوی شما باشیم و حتما در متن ایمیل شماره حساب کاربریتون رو درج کنید.

در ضمن ما آماده  ارائه خدمات تبلیغاتی با بهترین و مناسبترین قیمتها به شما میباشیم

افرادی که بیش از یک ماه از عضویتشان در بست رنک میگذرد از 10% تخفیف تبلیغات برخوردار خواهند بود.

سوالات متداول:
1) یه توضیح میدید که سایت چطور کار میکنه؟
بله, شما بعد ورود به سایت و زدن دگمه بازدید اتوماتیک امتیاز کسب کرده و به همان اندازه و بطور همزمان از سایت شما بازدید می شود . البته باید سایت شما فعال شود تا از سایت شما بازدید شود. اما در صورتی که سایت شما تایید نشده و در انتظار تایید است امتیاز شما ثبت شده  ذخیره میشود و بلافاصله بعد از تایید سایت شما بازدیدها شروع می شود
2) آیا باید پنجره بازدید خودکار باز بماند؟
بله و حتما باید باز بماندو نگران نباشید بازدیدهای شما ثبت می شود و به همان اندازه از سایت شما بازدید میشود
3)آیا بازدیدها ربات است یا واقعی است؟
100% واقعی است لطفا به ترافیک و رتبه الکسای خود طی روزهای آینده نگاه کنید. حتما آب قند آماده داشته باشید ما اول سلامتی شما رو خواستاریم بعد بهبود رتبه
بازدیدها به صورت انفجاری و فسفاژن است و در محدوده ی زمانی اندک انجام میشود و ابزارهایی مانند وبگذر و ... بطور دقیق نشان نخواهند داد . معیار برای ما الکسا و گوگل است نه چیز دیگر.
توجه بفرمایید که سایت هایی موفقتر  هستند که معتبر باشند و رتبه خوبی در الکسا و گوگل داشته باشند. در این صورت در جستجوها در اوایل قرار میگیرند
4)چرا من وقتی بازدید اتوماتیک میکنم و امتیاز کسب میکنم امتیازم ثبت نمی شود؟
هم زمان با بازدید اتوماتیک از سایت شما نیز بازدید صورت میگیرد و امتیاز شما کم می شود. در صورتی که می خواهید امتیاز شما جمع شود سایت خود را در حالت Onhold قرار دهید آیا سوالات زیادی دارید؟ صبر کنید از سیستم استفاده کنید و فقط اعتماد کنید. به آمار الکسای سایت ما نگاه کنید که با چه شیبی پیشرفت کرده است

5) من بازدید خریداری کردم اما بازدیدی از سایتم نجام نشده؟

شما پس از خریداری شارژ میبایست خودتون امتیازی که در پنلتون اضافه شده رو به سایت یا سایتهای د لخاهتون اختصاص بدین

6) بازدید های انجام شده از سایت من بسیار کمتر از بازدیدهایی هست که توی پنل من درج شده دلیلش چیه؟

ما بارها گفتیم که آدرس سبکترین صفحه از سایت رو درج کنید این به نفع خود شماست این که کدوم صفحه رو بگذارین برای افزایش رتبه در الکسا تاثیری ندارد حتما نباید صفحه اول باشد وقتی صفحه درج شده توسط شما سنگین باشد در هنگام بازدید صفحه کاملا loud نمیشه و آمار سایتتون پایین میاد.

در ضمن به دلیل اینکه بازدید با سرعت بسیار زیادی از سایت شما انجام میشه  ابزارهایی مثل وبگذر و.... به هیچ عنوان معیار خوبی برای آمار سایت شما نیست معیار برای ما فقط سایت جهانی الکسا می باشد.

7) من به عنوان عضو سایت چندین بار ایمیل زدم ولی پاسخی دریافت نکردم؟

شما حتما باید در متن ایمیل اعضا ایمیل خودتون و شماره حساب کاربریتون درج شده باشه و ما به همه ایمیلها به طور کامل پاسخ میدهیم.

8)چرا بعد از اینکه سایت من تایید شد هرچه بازدی انجام میدم امتیاز کسب نمیکنم؟

شما امتیاز کسب میکنید ولی همزمان از سایت شما بازدید انجام میشود ولی در زمانی که سایت شما تایید نشده بود امتیازهای شما ذخیره میشد  تا تایید سایت شما. در صورتی که میخواهید امتیاز شما ذخیره شود سایت خود را در حالت HOLD  قرار دهید.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق تماس با ما اقدام کنید همچنین می توانید از پشتیبانی آنلاین  با ایمیل  mehdi_id64@yahoo.com   استفاده کنید.

تلفن تماس: 09137399969

اگر در هنگام ورود به سایت از لینک www.bestrank.us استفاده کردید برای استفاده از سایت همیشه از لینک www.bestrank.irاستفاده کنید

 

بخاطر درک   و حوصله شما متشکریم

با احترام
صفحه قبل 1 صفحه بعد


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1